.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیماری وبا در گیلان مشاهده نشده است

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي گيلان گفت: تا به امروز هيچ مورد مثبتي از بيماري وبا در گيلان مشاهده نشده است.


به گزارش شمال نیوز ،ارسلان داداشي در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت گيلان در رابطه با شيوع بيماري وبا در كشور افزود: از آنجا كه اين بيماري در استان‌هاي ديگر پيدا شده، ممكن است در گيلان نيز نمايان شود و مردم بايد مراقب باشند.
وي تأكيد كرد: مردم بايد نكات بهداشتي را رعايت كرده و از آب آشاميدني سالم استفاده كنند و حتماً سبزي و ميوه‌ها را با آب سالم ضد عفوني كنند.
داداشي تصريح كرد: استفاده از صابون بعد از دستشويي از الزامات است.
معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي گيلان از مردم استان خواست در صورت مبتلا شدن به اسهال، خود درماني نكنند و به نزديك ترين مراكز بهداشت مراجعه كنند.
داداشي در خصوص وضعيت آب آشاميدني گيلان اذعان داشت: مردم آب گيلان را با خيال راحت استفاده كنند و ما به طور كامل در كلرينه كردن آب نظارت داريم تا از لحاظ باكتري و ميكروبي مشكلي نداشته باشد ضمن اينكه شركت آب و فاضلاب نيز در اين زمينه تلاش‌هاي مستمري دارد.
وي اظهار داشت: شكستگي لوله در ناسالمي آب تأثيرگذار است بنابراين مردم بايد از سالم بودن لوله‌هاي آب منازل خود اطمينان داشته باشند و در صورت امكان آب را به مدت يك دقيقه بجوشانند و سپس مصرف كنند.
داداشي افزود: تا به امروز هيچ موردي از بيماري وبا در گيلان مشاهده نشده است، ولي با توجه به اينكه استاني گردشگر پذير هستيم، رعايت نكات بهداشتي از واجبات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.